Customer Support Sepcialist.


Ansøgningsfrist: 09.05.2021

Vores nye customer support specialist kommer til at spille en central rolle i vores salgsteam.

Er du serviceminded ud over det sædvanlige, og brænder du for at give kunderne den absolut bedste oplevelse? Så er det netop dig vi mangler til vores dygtige salgsteam med base i København..

Vi tror på godt design. Vi tror på det, vi gør - og bekymrer os om, hvordan vi gør det. Det gælder alt fra produktion til salg. Vi går op i, hvem du er, og hvordan vi arbejder godt sammen. Vi ved, at vi har brug for det bedst mulige team for at blive det bedst mulige brand. .

Vores relation til vores kunder bygger på langvarige partnerskaber, ikke hurtige salg. Vi ved, at det ikke kun kræver de rigtige designs, men også de rigtige partnere for at opbygge et brand, der holder længere end den næste trend.


Opgaver:

Du bliver en vigtig del af vores salgsteam, hvor du refererer til vores Sales Manager. Du kommer til at håndtere mange forskellige opgaver såsom besvarelse af indgående opkald, håndtering af indkomne mails, ordrebehandling, holde god orden i vores showroom samt være konsulent for alle B2C designmøder. Her forventer vi, at du er en troværdig sælger som kan guide kunden til den bedst mulige løsning for dem og samtidig sætter en ære i at formidle MOEBEs værdier.

Du brænder for den gode kundeoplevelse og for at yde den absolut bedste service samt for at gøre en forskel - for såvel kunder som kollegaer - for derigennem at bidrage til, at MOEBE bevarer sin position som et stærkt og troværdigt dansk brand i både Danmark og udlandet.


Dine kvalifikationer

- Du har et servicegen i topklasse.

- Du har erfaring med kundeservice og salg fra tidligere lignende jobs.

- Du har en stærk forståelse for hele salgsprocessen.

- Du har en god ordenssans og detaljegrad.

- Du kan arbejde selvstændigt og tager ejerskab for dine opgaver.

- Du er en teamplayer, og du arbejder koncentreret og ihærdigt for at give unik kundeservice.

- Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk. Taler du andre sprog som tysk, svensk eller norsk er det kun en fordel.

- Har du kendskab til Shopify, Business Central 365 og Google mail er det en fordel.


Vi tilbyder:

Vi tilbyder en 30 timers stilling på vores kontor på Amager. Med start hurtigst muligt kan du komme til at arbejde med et dynamisk salgsteam, hvor der er et fælles fokus på at sikre vores stærke position på alle vores markeder.

Ansøgningsproces

Har du evnerne og drivet, så send din velbegrundede ansøgning og CV til jobs@moebe.dk. Vi indkalder løbende til samtaler, sidste frist d. 09/05, 2021 Hvis du vil høre mere om jobbet, er du velkommen til at ringe til Troels Andersen på +45 6142 5843.





Come join us.

Ansøgningsfrist: 09.05.2021